måndag 26 januari 2009

Guitarr hero

Kommer hem efter första veckans arbetsdag och är redan helt slut men ganska skönt trött.
Vi har hft idrottsdag med eleverna och åkt skridskor på arenan där Sverige tog guld i bandy igår och det kändes faktiskt lite i luften. Min kollega hittade "matchbollen" som gjorde guldet och den är nog värd sin vikt i guld (tror vi). Det är alltid roligt att se glädjen hos barnen att åka skridskor och kämpaglöden hos de som är nästan som Bambi på hal is, men ger sig det gör det inte.

Vad gjorde jag då när jag kom hem? Jo jag tog fram Guitarr Hero och spelade lite. Det är egentligen mina barns julklapp men det är ju så himla kul så jag kan inte heller låta bli, kanske kan man bli en pop-star till sommaren!

Det var mitt sätt att koppla av och ta nya tag inför matlagning och förberedelser till imorgon.

Inga kommentarer: