torsdag 22 januari 2009

Badrumsbekymmer

Jag har stora bekymmer just nu (fast bara materiella bekymmer, som tur är).

Vi håller på och gör om duschen och toaletten , just nu finns inget där. Inga väggar eller golv. Snart ska gipsväggar upp och kakel och klinkers och allt, ja jag tror ni vet vad jag menar.
Bekymmret är att elektrikern som drar alla nya elkablar vill veta vad jag ska ha för slags spegelskåp så han kan dra rätt kablar på rätt plats och det är inte det lättaste har jag upptäckt.

Innan vi började renoveringen hittade jag många fina handfat med skåp och speglar men nu är jag kanske mer kritisk och hittar ingenting som passar. Har också upptäckt att vår stad inte är så stor med stort utbud av handfat och speglar som jag vill ha. Jättesvårt!!!!

I morgon är en ny dag och då får vi åka runt igen och titta!

Ha det bra så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade du något idag?