lördag 24 januari 2009

Badrumsskåp

Nu har vi åkt runt i ytterligare några affärer utan att egentligen hitta det där exakta som vi vill ha. Men jag hittade till slut ett bra set innehållande handfat, spegel och ett smalt skåp bredvid. Det var fint men finns endast i vitt. Min toalett blir i svart och vitt och då tycker jag att vitt skåp på vita väggar blir lite intetsägande. Men eftersom jag brukar vara full av idéer ibland så kom jag på att vi kan sprutlackera skåpluckorna svarta så bryter det av. Så får det bli!!! Till det tar jag hjälp av min snälla bror som är duktig på sån´t.
Nu ska jag gå och rensa mitt skåp i tvättstugan i detta tråkiga väder.

1 kommentar:

Ulrika Gabriel sa...

Ser att du lyckades med namnbytet :-D! Bra jobbat!
Hoppas du får en fortsatt trevlig helg! Ses på måndag!